Update

Ville bara kika in och uppdatera lite snabbt.
Det behövs ju ibland :)
.
Björn har varit här i helgen. Igår var vi på folkets hus med Ankan, Robert och Izak, det var mycket trevligt!
Idag åkte vi ner till julskyltningen, det var inte mycket att ha, tyvärr :/ Lite folk, knappt några sälj-stånd + ingen snö.
Julpyntet som skulle åkt fram i helgen har inte satts upp. Kommer nog inte sätta upp det imorgon heller..
Har ingen lust alls till det, åtminstone inte själv. Får hoppas på att Robert kommer förbi på tisdag eller så och hjälper mig :) Nytt avsnitt av The Walking Dead kommer ju ut idag också, så vi måste ju se på det!
.
Alex har nu två tänder i underkäken, så otroligt sött! Han kan sitta själv och kan gå från krypställning till sittställning + från krypställning till ståendes mot något. Jag är en otroligt stolt mamma!
Kevin lär sig fler och fler ord, men pratar fortfarande ganska otydligt. Men ibland tar det ju lite tid :) Är väldigt stolt över honom ändå!
.
Mina barn är det bästa som har hänt mig! Kevin och Alex, jag älskar er så oändligt mycket. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: