Hinner inte med riktigt

Kevin sitter och kramas med en docka här i soffan och Alex ligger på mage över mitt knä, han har ont i magen.
Idag ska vi ner till BVC och mäta+väga lilleman. Undrar hur mycket han har gått upp denna gången.
För 1 vecka och 3 dagar sedan så vägde han 5810g.
Jag gissar på att han väger 6100g ungefär och är kanske 57-58cm :)
Skulle det INTE vara det jag gissar på så är det nog MER och inte mindre :P Haha!
Min lilla klump <3
.
Imorgon fyller min STORA klump redan 2 år! <3 Helt otroligt så snabbt tiden går. Just imorgon blir det inte så mycket mer firande än att han får födelsedagspresenter utav oss.
Hade ju ett litet kalas här i lördags för honom. Totto (svärfar) och Eva (svärmor), pappa, Claes (biologiska farfar) och Lelle (biologiska pappa) var här och firade honom. Jag gjorde egen (GOD!) tårta och hade även köpt lite kakor att bjuda på.
Till helgen som kommer, på lördag, så ska vi fira Kevin hemma hos mamma, få kommer även mormor och morfar + troligtvis Eva-Britt och Claes (bio farföräldrarna) samt kanske Eva-Britts mamma.
Blir nog trevligt :)
.
På onsdag blir Alex 1 månad allaredan. Ja, suck.. Som sagt. Tiden går fort. Snart springer även han omkring :( :P
Nej, nu ska jag gå in på Kevins rum och försöka leka lite med honom och hoppas på att Alex tillåter det :P
.
ÄLSKAR MIN FAMILJ MEST UTAV ALLT <3

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Det var faktiskt inte alls meningen att ignorera din kommentar, visste inte vad jag skulle svara och visste inte om jag skulle svara på bloggen eller på fb. Det är inte att jag inte vill att du ska veta vad som står i den, nästintill allt som står där vet du redan om, som jag kunnat berätta utan att det blivit missförstånd som det så lätt kan bli när man skriver. Så det handlar inte om att jag inte vill att du ska veta vad som står, det handlar om att jag inte vill att det ska bli missförstånd. Puss

2011-06-16 @ 21:32:24
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: