Underbara fredag!

Jag älskar fredagar.
I natt har jag dessutom sovit jätte bra för första gången på länge! Vaknade inte ens utav alarmet imorse, när Robert skulle till jobbet. Så skönt!
Fast jag vaknade när han stod och klädde på sig, så då gick jag upp jag också.
.
Idag ska vi gå med glimten till minibäck (en liten grillplats/vindskydd i skogen), vi ska grilla korv och ha det mysigt :) Blir att möta upp Emelie om en timme, så måste fixa i ordning mig strax.
.
Idag ska jag även ner till Solveig (barnmorskan) klockan 15, denna gången ska jag försöka uttrycka mig lite bättre och förklara hur faktiskt dåligt jag mår. Det är mycket som varken hon eller någon annan än bara jag och Robert vet, som skulle behövas ventileras till henne.
Måste ju få någon hjälp, så man orkar med resterande veckor utav graviditeten. 
På tal om graviditeten, så slänger jag upp en ny bild på magen, som Robert tog i förrgår. :) v.35+2
.
Vi har börjat gå ut och leka minst en gång om dagen, då är vi oftast ute mer än en haltimme.
Känns onödigt att gå ut om man inte ska stanna ute en lång stund, man kan ju klä på sig mycket kläder om man tycker det är kallt :)
Tog ett par bilder såklart, på mina underbara! <3
När vi varit ute och lekt en bra stund, så gick vi ner till Kisa och handlade.
På vägen hem tänkte vi gena över kullaparken och såg då att Jonte tränade (fotboll) där, så vi gick och ställde oss och tittade på en stund :) Var så underbart skönt väder ute, så det kändes som om, om vi bara haft en bänk, så skulle vi kunnat sitta där i evigheter och bara njuta.
Kevin såg också ut att uppskatta det fina vårvädret, för han satt bara där avslappnat och tittade på alla som sparkade boll :)
.
Imorgon är vi bjudna på middag hemma hos mamma, så mysigt! Kevin blir så glad när vi är där, han trivs verkligen hos mormor och alla morsyskon.
.
Nej, nu har Kevin pressat klart, så nu ska jag byta en såndär ROLIG blöja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: