Söndag

Idag fick jag sova länge :) Robert kom in vid 10.45 och sa att det var dags att gå upp.
Han var lika snäll igår. Tack hjärtat! <3
Sömntabletterna hjälper ganska mycket, så sköööönt! Dock vaknade jag en gång i natt utav att jag var så otroligt kissnödig så det värkte i hela magen och hade inte så mycket till val än att gå upp.
.
Imorgon går jag in i v.35 :) Nu är det inte långt kvar! Fy tusan så jag längtar.
Idag är det exakt 6 veckor kvar till bf.
Vill hålla i min lilla bebis.. <3
.
Kevin hällde just ut sin hink med SMÅ (och över 100st) leksaker på bordet och golvet här inne i vardagsrummet.
Yippi! Vi som städade igår. Skitunge. Men, vad ska man göra? Han leker ju med det iaf :)
Nu är det bara 2½ månader kvar tills Kevin fyller 2. Tiden går så jävla snabbt!
Det var ju inte länge sedan han fyllde 1?
Än så länge har vi bara köpt en födelsedagspresent åt honom, men så fort jag får pengar så ska vi upp till stan och handla födelsedagspresenter till både den lilla och den stora ;)
.
Älskar min underbara familj! <3 Ni är det bästa som hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: