Körning

Om 1½ h så ska jag köra upp.
Börjar bli ganska så nervös nu!
Tvivlar så starkt på mig själv när det gäller körningen, alltså.
Det teoretiska hade jag lite svårt för i början, men när provet väl var så kände jag mig ganska lugn och säker.
Det är svårt att tänka positivt när man är så pass trött som jag är just nu också.
Natten till teoriprovet sov jag som en stock (första natten på länge).
Natten till igår sov jag också relativt bra. (Självklart är man ju så naiv att man hoppas på att sömnbesvären vill försvinna)
Men i natt! Fy tusan så dåligt jag sovit! Låg vaken i över en timma tidigt imorse, kunde bara inte somna om!
Vet inte om det var nervositeten som väckte mig, då jag inte alls låg och tänkte på körningen då.
Hade inte så fasligt ont heller, men antar att det var en blandning utav omedveten nervositet inför upp körningen och det gamla vanliga.
Nu ska jag iaf ta en kopp kaffe och försöka piggna till, ska fräsha till mig lite också, känns som om det syns hur dåligt jag sovit.
,
Skulle skämmas grovt mycket ifall jag kuggar, då alla påstår sig tro på mig :( Även om det bara är peppning, så känns det som om jag är rädd att svika ALLA ANDRA, inte bara mig själv.
Men, nej sluta nu.. Nu får jag inte tänka så negativt.
Med en så negativ inställning så kommer jag ju göra själv så jag kuggar.
Blä, jag vill inte :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: