Jag vill inte!

Idag var vi inne i stan.
Kevin skrevs in för operation.
Så imorgon klockan 08.30 ska vi infinna oss på Universitets Sjukhuset för operation.
Varför Kevin ska opereras: Hans ena testikel har inte vandrat ner i pungen, så de måste operera ner den.
Får låna mammas bil över helgen, så vi slipper bussar och allt med Kevin.
Sedan, efter operationen, så kommer inte Kevin få röra på sig ALLS förrän lördag morgon.
Han måste vara sängliggandes HELA TIDEN, man får inte lyfta upp honom eller någonting :(
Hur ska jag klara av att se mitt underbara lilla hjärta ha ont och vara så drogad?!
Jag kommer inte kunna trösta honom eller något!
Går sönder totalt inombords..
Vet inte hur jag ska kunna sova i natt.
Vill inte se mitt hjärta lida!
:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: