Fredag

Känns som om detta kan bli till en bra dag.
Gårdagen var ju inte sådär jätte happy, men det får man ta igen idag :)
Var hos min barnmorska igår, kändes lite jobbigt..
Dels med viktuppgången, sedan var det lite jobbigt att försöka berätta för henne om hur man mår.
Ett stort plus är iaf att hon ska försöka jobba med att fixa någon form utav sömnpreparat till mig.
Hon tjatade ännu en gång på mig att sova massor på dagen och slappna av mer.
Har fått jätte lågt blodtryck, som om inte sömnproblemen gjorde mig nog trött.
.
Igårkväll var Ida och Ankan här :) vi spelade kort, pratade skit och drack turkiskt tea.
Tea't var pulveriserat och hon hade med sig 2 smaker, ett grönt pulver med smak utav kiwi och ett rosa med smak utav körsbär. Ser mer ut som crack än som tea måste jag säga ^^ Hehe..
.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, mys med Ankan kanske? :)
Om inte Ankan kan/vill, så Robert kanske? :)
Det löser sig på något sätt..
Hoppas på att inte mamma slutar jätte sent, så jag kan låna bilen och åka ner och handla lite gott till kvällen.
.
Nu ska jag pussa sönder min underbart vackra unge, som jag älskar så oändligt mycket! <3

Kommentarer
Andre skrev:

det är normalt att gå upp i vikt när man är gravid så det är inget att ,må dåligt av hoppas det blir bättre med sömnen

2011-03-11 @ 11:17:20
Natta skrev:

Jo visst, men inte såhär mycket.

Jag har gått upp 18 kg redan och har 1½ månad kvar att gå = jag kommer gå upp mycket mer :(

Tack, hoppas jag med :)

2011-03-11 @ 11:53:12
URL: http://kattmyntan.blogg.se/
Beaa skrev:

Jag gick upp runt 20 kg , om inte mer ;) men sen har jag gått ner varenda kilo plus lite till ;)

du kmr säkert gå ner typ allt oxå , så må inte dåligt över de :)

2011-03-11 @ 23:36:41
URL: http://bambibeaatch.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: