v.28

Japp, idag går jag in i v.28 :) Igår var det alltså exakt 13 veckor kvar till bf. (Graviditets-uträkningar är lite skruvade)
Hoppas tiden går fort, så jag snart får hålla min lilla mini nisse <3
,
Har börjat läcka mer om tuttarna nu, är riktigt irriterande, jag älskar att sitta i bara t-shirt utan bh.
Fick massor sammandragningar igår igen, fast inte onda som tur var. idag blir det iaf att ringa min barnmorska och prata med henne om det. Se vad hon har att säga.. Antar att det blir det gamla vanliga "det är helt normalt". Det säger hon om ALLT. Ska dock be om en undersökning iaf, vill bli av med den ständiga oron om att få en prematur bebis. (prematur = för tidigt född)
,
,
Är inte Enrique Iglesias riktigt jävla läcker? :O MORR!

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Du kan ju annars göra nått på den vänsta sidan på bakgrunden bara, så ser det bra ut på alla datorer. Jag är ju tyvärr inte bra alls på bakgrunden! <3

2011-01-24 @ 11:35:49
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Jag tror Nikita saknar Kevin, när hon såg honom i headern sa hon titta och peka på kevin, och gnällde lite och sa titta igen :) Leka sen? <3

2011-01-24 @ 11:36:57
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Emilia Svensson skrev:

Han är sjukt jävla fräsch :) Han påminner lite om en turk jag strula me i sommras, fast den killen va lite yngre än han, men ändå rätt lika :)

2011-01-25 @ 13:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: