v.26+5, 92 dagar kvar!

Om ni undrar över bakgrunden och att det ser så dumt ut är det för att vi (jag och Challe) inte kom på hur den ska täcka sida till sida, så får vara såhär tills vidare.
Känns bra att iaf ha gjort NÅT eget på designen, nu när jag börjat små-pilla lite i ps jag också :)
,
,
Idag skulle vi fått en massa besök men blev inte så.
Challe var förbi förut och hjälpte mig få in bakgrunden på bloggen, sedan skulle hon hem igen.
Mamma var förbi en stund också, drack lite kaffe och satte upp nya lampor, men sedan skulle hon hem med.
Nu sover Kevin, Robert spelar wow och jag sitter och undrar över vad man ska hitta på.
Man måste ju inte göra något hela tiden, nej, men det är ganska ofta som jag gör "ingenting".
Menmen, får väl sitta och läsa en massor forum på familjeliv och hoppa fram och tillbaka mellan facebook och bilddagboken. (Typ det jag brukar göra hela dagarna när jag inte leker med Kevin/umgås med Challe)
,
,
Beställde Hallonbladste förut. Får ju inte börja dricka den än på några veckor (fr.o.m v32/35 däromkring så får man börja dricka det)
Men nu har jag det gjort iaf, gick på med frakt och allt 111kr. Denna gången blev det RIKTIGT hallonbladste. Alltså, inte i tepåsar utan det är hallonblad som man lägger i sjudande vatten och låter dra i minst 10 min.
Sedan ska man helst inte ha någon mjölk/grädde i, däremot får man söta det med lite honung eller socker om man vill.
,
*för de som vill veta lite mer om vad hallonbladste är för något eller vad det är bra för kan klicka HÄR
,
,
Näe, nu ska jag väl ta och kolla in familjeliv lite. Kommer ändå inte på så mycket mer att skriva om.
Just det, har förresten inte fått några onda sammandragningar idag, har knappt fått sammandragningar alls. Bara ett par stycken. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: