Tråkig

Jag känner mig som världens tråkigaste bloggerska.
Jag skriver aldrig om något intressant. Har noll fantasi.
Skriver mest om min dag, om vad jag gjort eller ska göra.
Jag har ju inte direkt ett intressant liv, så när jag skriver om det så blir ju även texterna ointressanta.
Men vad ska jag skriva om då?
Jag vill inte ha en mode-blogg. Jag vill inte heller egentligen ha en ungmamma-blogg.
Jag vill vara originell.
Hmm..
Har jag några intressen? Nej, inte direkt. Om man inte räknar med att umgås med familj och vänner.
Jag har ingen hobby, har aldrig haft. Finns inget som fastnar, inget som känns som jag.
Jag har tankar på att börja gå ner till gymmet lite då och då och cykla. Men det är inte heller något intressant.
Jag gör det ju för att kroppen behöver det i och med att jag blivit latare pga graviditeten. (Vilket är förståeligt eftersom att jag har foglossning och problem med ishias)
Har redan gått upp 10kg. Jag är bara i v.27. Det är för mycket.
Så ska lugna ner ätandet av onyttig mat samt börja röra lite mer på mig.
Men vem vill läsa om det?
Jag älskar att följa andras graviditeter, men min känns tråkig.
Eller alltså.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om den.
*suck*
Får väl bli att fortsätta vara en tråkig och fantasilös blogg helt enkelt.
Den speglar ju min personlighet ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: