Mardröm

Stone Sour - Through Glass
Åh, låten! <3
,
,
Inatt hade jag en jätte hemsk mardröm. Kan inte sluta tänka på det!
Den var ju, precis som alla andra drömmar, osannolik och skum.
Men fortfarande.. Den var hemsk.
Bebisen jag har i magen föddes i förtid och vi trodde att han inte skulle överleva i luften.
Vi trodde att han var tvungen att ligga i vatten för att klara sig, alltså ligga i vatten tills han är fullt utvecklad.
Så, vi la honom i en stor glasburk fylld med vatten, med lock på.
Vi var så stolta så jag ringde upp mamma.
När hon såg vad vi gjort berättade hon att han är död, han får ju ingen näring och inget syre..
När jag insåg vad vi gjort så bröt jag ihop.
Jag grät och skrek rakt ut..
Ush.
Ångest.. Trots att det bara var en skum dröm.
Mår jätte dåligt när jag tänker på det. :(
Lille killen <3

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Men, va hemskt! :(

Skönt att det bara var en dröm, klart eran lilla kille kommer vara frisk och levande :) <3

2011-01-19 @ 15:07:20
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: