Hemska natt..

Det ser fortfarande hemskt ut i designen, men det fixas i ordning snart!
,
,
Har som vanligt haft en jobbig natt. Vaknade och låg och vred och vände på mig jätte länge, Robert vaknade till lite snabbt också och kollade på klockan.. 04.40.. Tog en bra stund innan jag somnade också.
Verkligen älskar det här!
Sedan blev det en tidigare morgon än vanligt, fick gå upp 07.20 för att Robert skulle till jobbet och Kevin vaknade och ville upp.
Bara att vänja sig..
Känner mig lagom död, har även jätte ont i hela kroppen, men kaffet får vara min räddare idag och så får man hoppas på att Kevin är lite snällare mot mamma nu idag :) (mm, säkert!)
,
Idag går jag in i v.29!! :D Wiie! Längtar något sinnessjukt mycket. Lilleman har förövrigt hicka nu också, känner jag :P

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Nu ser det iaf inte lika dumt ut, men orkar inte göra så mycket mer just nu. Vet inte alls hur jag skulle göra det heller så det fick bli så.. <3

2011-02-06 @ 14:27:16
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: