Happy birthday to you!

Oh, I don't know why she's leaving,
Or where she's gonna go,
I guess she's got her reasons,
But I just don't want to know,
'Cos for twenty-four years
I've been living next door to Alice.


Så galet bra låt!

Kom nyligen hem efter att ha övningskört lite. Kände att det behövdes, det är ju uppskrivning om drygt 3 veckor.
Måste klara alla faserna på datorn också tills dess. Klarade fas B i förrgår. Klarade NÄSTAN fas C igår, så måste verkligen klara den idag. Sedan har jag ju fas Fordon kvar + att man måste klara repetitionen 3 gånger. Fy fan. Blir kämpigt, men jag måste fixa det!
'
I eftermiddag blir det att gå på kalas :) Nikita blir hela ett år, stora tjejjan :D <3 Grattis princess!
(Nikita får ju bli lite halvt min prinsessa i och med att jag själv inte kommer få nån tös ;P)
'
Älskar min underbara familj så otroligt mycket! Ni är det bästa som någonsin har hänt mig <3

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Nikita tackar så mycket! Hon kommer nog bli jätte glad sen när hon får visa Zeline sin bästa vän :) <3

2011-01-20 @ 11:04:19
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: