Händiga mamman :P

Glömde uppdatera efter att jag varit hos barnmorskan igen, nu har hon iaf gjort en gyn-undersökning och nu har jag fått konstaterat att jag inte har något att vara orolig för. Efter det besöket har jag typ inte haft några sammandragningar, inte onda iaf. Så jag behövde bli lugnad för att det också skulle lugna ner sig.
,
,
Jag hade ju börjat sticka, men visste inte riktigt vad det skulle bli utav det. Nu vet jag :)
Babyfilt! Håller på med 2 olika. Först köpte jag ju ett garn som jag tänkte göra en halsduk utav, men i och med att jag hade glömt hur många maskor man ska ha så blev det på tok för många, så bestämde mig för att göra en filt utav det istället. Dock är det inte tillräckligt brett för att någon annan än den kommande bebisen ska kunna använda den :P
Köpte även nytt garn igår, som hette baby-garn. Så, nu gör jag en babyfilt från början och vad jag kan se nu så blir den jätte söt :) Får lägga upp bild på min lilla början senare.
Satt med den i ett antal timmar igår men har bara kommit ca 8-10cm. (Kan bero på att jag har smala stickor, smalt garn och 70 maskor)
,
,
Idag blir det att övningsköra, Lelle kommer, plugga på teorin och lite sånt..
Sticka också såklart, håller på med det nu, men ville bara uppdatera bloggen.
,
Nu är det mindre än 3 månader kvar tills min lilla ängel äntligen ska få bli storebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: