Godmorgon, eller nåt

Min underbara gubbe lät mig sova tills klockan tio över tio idag, då jag vaknade av mig själv och kände att klockan var mycket. Tack älskling!
,
Har inte mer än hunnit ta en tallrik yoghurt (såndär nyttig också, ifrån Valio) och en kopp ljuvlig kaffe.
Sedan blev det att slå ner rumpan i soffan här framför datorn.
Hade tänkt göra lite "bra" saker idag :) Vara lite duktig sådär. Ta en promenad, kanske städa lite, ikväll ska jag plugga till körprovet.
Ja, jag ska väl försöka bete mig som en normal, pigg svensson-mamma. Eller nåt.
Leka med Kevin massor också, SÅKLART! Hoppas på att en Challe med Nikita tittar förbi och busar.
Sedan ska jag väl laga mat, diska och sånt där vardagligt också.
Gnälla lite över graviditeten.. Eller nej. Mycket. Gnälla mycket. Som alla andra dagar.
"Det är tungt, det gör ont, han sparkar på kissblåsan, aj hit och aj dit." :)
Fast innerst inne älskar jag magen! Jätte mycket. Älskar att känna att ett litet liv lever inuti mig.
,
,
96 dagar kvar då, tills den lille är beräknad att titta ut. Tror du vi längtar? Nej inte ett dugg ;) (Seriöst! Jag dör av förväntningar!! Tänk er Kevins reaktion, eller hur olika dom kommer vara, eller LIKA.)
,
Vet ni? Jag älskar mitt liv. Jag har aldrig varit så lycklig som jag är just nu. Väck mig aldrig ur denna underbara dröm! <3

Kommentarer
Emma skrev:

vad har du för planer för veckan? :)

2011-01-18 @ 19:11:39
URL: http://daghjort.blogg.se/
vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg! skrev:



superkul att du är med i dagens blogg :D



2011-01-18 @ 20:26:34
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: