Ful bakgrund

Vet att bloggen inte ser helt okej ut ännu. Allt ser så kladdigt och enkelt ut.
Som om man klistrat dit massor olika saker BARA FÖR ATT liksom.
Men någon dag, när jag får fantasin i flöde, så ska jag fixa en mer välgjord bakgrund som passar bra till headern utan att se för mycket ut.
,
,
Denna dagen har ju varit ett stort orosmoment. Har haft ovanligt mycket sammandragningar, där de flesta varit väldigt smärtsamma. Dom har inte gjort så ont att jag inte kunnat stå ut, men värre än vanlig mensvärk.
Tog i kontakt med barnmorskan och fick en tid imorgon eftermiddag, så jag kan kolla så allt är okej där nere.
Man vill ju gärna inte gå och oroa sig i onödan (vilket inte är varken nyttigt för mig, fostret eller Kevin - då han också kommer känna av det och bli orolig) och man vill ju inte heller överanstränga kroppen och sedan få reda på att förlossningen startat på tok för tidigt tack vare det.
Det ordnar sig :) Är ganska säker på att han inte vill ut än. Jag får nog allt stå ut några veckor till ;P
,
,
Ikväll var Challe här och spelade kort med mig. Jag hade graviditets-sug och hon hade mens-sug så vi kom på den briljanta idén att baka sockerkaka :) Den blev redigt god! Haha! Åt upp typ hela direkt.
Så mysigt att umgås med en så bra och underbar vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: