För liten

Har kommit på att baby-filten jag håller på med blir för liten.. Det får bli en snuttefilt eller nåt sånt, så börjar jag på en ny så fort den är klar och gör dubbelt så stor, så den går att använda som filt :P Hehe. Kommer ta jätte lång tid innan den är klar, men hellre det än att jag blir klar jätte snabbt och sedan inte vet vad jag ska göra.
,
,
Idag var vi nere och fikade hos Roberts farmor. Fick köttbullemackor och kakor :) hon lekte lite med Kevin också. Fick med oss en pall till toaletten åt Kevin och även en flaska hemmagjord saft.
,
Vet inte alls hur vår kväll ser ut, det pratades om att jag skulle se film borta hos Jack med Tom och lite folk, men vet inte hur det blir. Kanske blir en mysig hemmakväll med älsklingen istället :) Vi hann ju aldrig med någon film igår, däremot tog vi ett mysigt bad ihop. (Dock är vårat badkar jätte litet och jag är jätte stor så blev VÄLDIGT trångt :P)
,
Är så lycklig med min lilla familj! Jag vill inte veta hur mitt liv hade sett ut, om jag inte fått Kevin och blivit tillsammans med Robert. Ni är mitt liv! Och jag älskar att vi snart kommer få en till liten medlem till familjen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: