Yves Rocher

Nu har man beställt lite artiklar ifrån Yves Rocher :) Blev avslappnings-olja, fuktighetsgivande ansiktsmask och en aprikos-peeling. Det gick på 139;- så frakten är gratis. Får dessutom det jag egentligen var ute efter - EN SKÖTVÄSKA! :D (Egentligen en sportbag, men jag ska ha den som skötväska)
(bild lånad från google)
Hade dock velat ha den i en annan färg, men det gör inget :) Den är jätte fin och helt perfekt!
,
,
Förhoppningsvis har vi vagn så gott som fixad nu också. Hittat en på blocket, vet dock inte tillräckligt mycket om den ännu för att kunna bestämma mig.
Vet inte hur bra den passar till en liten bebis. Men HOPPAS HOPPAS! Den är så billig som 900;- Det är verkligen JÄTTE billigt för en syskonvagn! Det är billigt för en vagn över huvudtaget.
,
,
Min kropp dödar mig, har så förbannat ont! :'( Blääääh..
,
Nej nu ska jag trycka i mig ett par feferonis och kolla på Top Model.

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Hur kommer de sig att jag börja tänka direkt på dig när jag såg den här :) <3



http://www.blocket.se/ostergotland/Tuff_vagga_med_doskalle_och_text_31956679.htm?ca=14&w=1

2011-02-07 @ 21:04:58
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Du kan ju om du vill försöka förklara mer hur du vill att deisgnen ska se ut, för jag har ingen aning. Jag trodde du ville ha den svårt/grå och vit, så jag vet inte alls vad jag ska göra med den. Eller vilka färger eller stil eller nått så vill du att jag ska göra nått nytt kan du förklara mer hur du vill att den ska se ut? :) <3

2011-02-08 @ 21:33:08
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: