v.32

Halloj!
Idag är jag i v.31+1 så jag tänkte vara lite snäll och slänga upp ett par nya magbilder :)
Har gått upp en del nu i graviditeten, vilket syns på fler ställen än bara magen.
Men det blir att motionera massor så fort lilleman kommit till världen :)
Mitt sf mått när jag var hos bm i fredags: 32cm.
Ligger ganska högt på kurvan:
Det gröna strecket är "normal".
Så, jag har ju större mage än normalt för denna vecka :P
Men man blir ju också större som omföderska oftast.
,
,
Fy fan för den här natten säger jag bara! Sovit urdåligt och inte alls haft det bekvämt.
Har riktigt ont i kroppen idag, fick hjälp till toaletten imorse.
Inga värktabletter har vi heller..
Det jobbiga med den fysiska smärtan och fysiska tröttheten är att det också påverkar det mentala så jävla mycket. Jag är jätte lättirriterad och kan bli jätte ledsen för ingenting. Allt blir jobbigt att göra, även de små saker som faktiskt egentligen inte är jobbiga.
Självförtroendet ligger på botten och man känner sig inte alls sådär vacker och lycklig som man pratar om att gravida kvinnor är.
Nej, fy.
Låt dessa sista veckor gå snabbt! :)
,
Älskar mina underbara <3

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Sv: Klart jag inte skulle tvinga honom att gå till jbobet när han har feber, det var mest på skämt och det tror jag han vet. Däremot har vi inte råd med att han är hemma, han får 80% av lönen dom dagarna han är hemma, första dagen han är sjuk förlorar han 800:- så han stannar inte hemma även om han är sjuk, för han vet att vi inte har råd med de. <3

2011-02-22 @ 15:51:03
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: