v29+2

Tog mina "vecka 30 bilder" idag. Så slänger in en här så ni ser hur stor jag är nu :)
Jag växer ganska snabbt nu känner jag. Hur kan det vara hela 10 veckor kvar? Ska jag bli större?!
Nu sista tiden lägger ju bebisen på sig mest, med andra ord så borde jag ju växa mest nu? Jisses..
Skönt att vara inne på "30talet veckor". Har liksom gått igenom v1-29. Nu har jag bara v30-40 kvar :) (eller om jag har tur så kommer han runt v38 ;P)
Vår lilla efterlängtade "Oliver" <3
,
,
Kevin har börjat flytta runt stolar så att han når överallt. Tycks INTE om :P Haha.. Lite stolt är jag att han börjat med något "nytt", det visar ju bara att han blivit smartare. MEN! Det för inte bara med sig lycka! Nu måste man verkligen skaffa sig ett par falk-ögon.
Han flyttade runt på sin lilla stol och släckte/tände lampor förut. Jag följde efter för att skaffa mig lite bevis ;)
(bakom handduken finns en lampknapp)
"Mamma sluta blända mig med blixtar, jag ska vidare från köket till mitt rum nu!"
"Så, nu var det tänt på rummet! Nu vill jag leka."
"Hmm, och den här ska sitta..."
.
Sedan hittade jag honom i köket, när jag tittade bort för lång stund och gissa vad han gjorde då?! Jo han..
..snokade i pappas plånbok! Vilken liten skitunge! Hittar han något då?
Nej, här var det ganska tomt. :P
Haha, känns ju bra att han börjar snoka efter pengar redan såhär tidigt ;) Hihi!
Älskar min lilla skitunge så gränslöst mycket! <3
,
,
Har förövrigt fixat vagn nu! Hittade ju en på blocket för 900;- och den är köpt nu.
Eva och Totto (Roberts föräldrar) fixade köpet, så den står i Rimforsa. Enligt dom var den jätte fin :)
Denna bilden fick jag skickad till mig :) Fick även till en svart mjuklift. Ryggstöden går att fälla ned.
Känns skönt att ha det fixat!
Bilbarnstol har vi ju också en på G. Lelles (Kevins pappa) storasyster Linnea hade en vi kunde ta :)
Tycker jag är jätte snällt! Skulle de vilja ha något för den, så får dom såklart det.
SÅ, nu lilla du.. Nu får det bli v38, för nu är vi redo att ta emot dig <3

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Haha, ahh så sött! :) Duktiga stora pojken! :)

Vagnen såg jätte fin ut, förstå skillnaden sen från en min sulky till den där enorma! :) <3

2011-02-09 @ 23:12:01
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: