Ursäkta..

.. att det tagit sådan tid för mig att uppdatera.
Har inte alls känt för det, då min blogg sett hemsk ut.
Ser inte helt okej ut nu heller, men får duga for now.
,
Imorgon går jag in i v.30 YEAY! Nu är det inte jätte långt kvar :) (ohjo, FÖR lång tid!)
Vi har dessutom kommit på ett tillfälligt namn åt honom. Oliver.
Både jag och Robert tycker om det namnet jätte mycket och tycker det är jätte fint.
,
,
Slänger in ett par nya bilder på Kevin, my little angel <3 :) Känner att det gör min blogg lite piffare :D
,
Kan även slänga in en ny bild på magen :)
Jag bara växer och växer. Helt underbart på ett sätt, men samtidigt.. Ja.. Det är ju så jobbigt!
Tung och obekvämt, han har börjat ge mig ett par hårda sparkar på revbenen då och då också (Kevin var helt underbar, för han lät mina revben vara). Nätterna är rent ut sagt förjävliga och på dagarna finns ej tid till vila (känns det som iaf..).
Idag somnade jag en stund på soffan, det var välbehövligt. Det var under tiden Kevin sov, men han sover knappt middag längre. Nån enstaka gång i veckan bara.
,
,
Känner att jag vill slänga in en till bild. En bild på min underbara sambo, som jag älskar något enormt mycket!
<3 ROBERT <3 KEVIN <3 "OLIVER" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: