Proud!

Mitt lilla troll börjar bli så stor! Man hänger liksom inte med i svängarna.
,
Han vet var många kroppsdelar sitter (så som ögon, näsa, mun, ögonbryn, PIERCING ;), öron, hår, snopp, mage, navel, tutte)
  • Han kan säga "NEJ" (vid rätt tidpunkt och allt).
  • Han säger inte "Ja" men däremot "Mmh!"
  • Han kan säga "mer" (fast det blir såklart "meeaah!")
  • Han har sagt ordet "traktor", dock bara ett fåtal gånger.
  • Han har sagt ordet "apa" (eller "båapah") men också det bara ett fåtal gånger.
  • Han kan säga "hej då" (fast det blir "ådå" typ)
  • Mamma och pappa kan han säga, men han har blivit ganska snål med att säga pappa.. Han använder hellre mamma hela tiden :P
  • Idag sa han "Jonatan" flera gånger, hemma hos mamma. (Har en lillebror som heter det) Vi brukar aldrig tilltala honom som Jonatan när vi pratar om honom, utan säger alltid Jonte, men just då sa mamma Jonatan och Kevin härmade direkt och skulle ropa.. Det blev ett "lodattaaaaam!" :D
Han visar väldigt tydligt när han vill gå någonstans, för då tar han min hand och drar mig dit.
Exempelvis så drar han in mig i köket, ställer mig framför kylskåpet och pekar på det. Då vill han ha dricka :P
,
Tror ni det värmer i hela kroppen?! Tror ni att man blir STOLT?!
Det underbaraste som finns är att se sitt barn utvecklas och må bra! Då vet man att man har lyckats.
Jag är så glad över att jag valde att behålla Kevin.
Han är mina andetag <3

Kommentarer
syster/moster skrev:

saknar min lilla hoppsan.. sjukt mkt.. håller alla tummar för att ni ska kunna komma hit snart.. saknar er.. hörs imorron, bubblan.. <3

2011-02-27 @ 00:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: