Plugghäst

Har precis suttit och pluggat till körkortet i ett par timmar.
Gjorde fas a, b, c och fordon samt rep. fasen.
Godkänd på alla utom rep.
(Rep. = repetition, alltså en blandning utav de andra 4 faserna)
Nöjd med resultatet, då jag knappt använde bok och testade varje fas EN gång bara :)
Känner mig relativt lugn inför imorgon. Har ju provet då.
Försöker tänka positivt och försöker att inte lägga för stora krav på mig själv.
Skulle jag kugga, ja då gör jag ju det. Då är det bara att göra om.
Det negativa med det hela är att det tar längre tid tills jag får mitt körkort och att det kostar pengar.
Men man kan ju se det såhär, kuggar man så är man väl kanske inte 100% redo att skaffa körkort ännu :)
Då är det ju värt att plugga lite till, så man kan allt sen.
.
Nu har vi så gott som allt redo för den lilla bebisen.
Har inga NYA kläder köpte ännu, men om jag orkar ska jag köpa det imorgon efter körprovet, det är ju trots allt inne i stan.
Har inte heller en egen säng till honom än, då vi inte fått hem växa-sängen till Kevin än.
Men, vi har kläder från när Kevin var bebis och i början kommer vi ändå att sova med den nya lilla lyckan i våran säng. Så skulle han händelsevis komma just INATT, så har vi allt som behövs :)
.
Nu ska jag tvinga min babe att mysa lite med mig :) Känner att jag förtjänar det efter 2 timmars hårt pluggande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: