Öppna förskolan

Idag var jag och Kevin nere på Glimten (Ö.F). Gick dit och var där vid 09.15 typ och var där till 12, sedan gick vi + Challe och Nikita till café richt och lunchade.
Vid klockan 13 gick vi tillbaka till Glimten (det är lunch-stängt mellan 12 och 13) och lekte drygt 1 - 1½ timme till.
Sedan var Nikita så trött så dom skulle åka hem och med tanke på hur bråkig min kropp (och även Kevin) hade varit under dagen så passade jag på att åka med. Robert fick ta över barnvagns-körandet och gå hem själv.
(Men min babe är så underbar så sånna saker ställer han upp på utan klagomål, då han märker hur ont jag har)
,
,
Diskat, lagat mat och ätit precis.. Jag har gjort NÅT bra iaf :P Så nu förtjänar jag lite soff-häng. (Min kropp orkar nog inte med så mycket mer idag)
,
Hoppas på en myskväll med älsklingen då, nu när det är fredag och allt :) <3


Morgonbild på Kevin, där han ser väldigt rädd/förvånad ut :P <3 Mitt hjärta

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Jag vqrt inte sur och jag vill inte försöka försvara mig, men vi tog inte den vagnen för jag hittade precis lika dana för 400:- istället för 700:-, dock inte i närheten. Och den kostar 1500:- ny så de kändes rätt dyrt för den ändå. Så vi fortsätter spana på blocket och spara pengar tills vi hittat nått annat :)

Puss <3

2011-02-12 @ 18:07:52
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: