Igår kom paketet

Äntligen har jag fått hem mina saker ifrån Yves Rocher.
  • En jätte fin sportbag som kommer att först bli min bb-väska och sedan min skötväska :)
  • En helt underbar lavendelolja som jag hade dels i badet igår och även några droppar på en mjuk pappers-servett som jag la i kudden när jag skulle sova.
  • En ansiktsmask som jag testade igår, den luktade underbart och man blev helt underbart mjuk!
  • En ansikts-peeling som också var som godis för ansiktet :)
Sedan fick man även en natt-creme som ska vara lite "anti-age", men som är helt uuuuunderbar som ansikts-lotion! Luktar jätte gott och man blir baby-mjuk :)
,
Om "lavendelolja-i-kudden" fungerar, ja det gjorde det. Det fick mig att slappna av lättare och sova bättre.
DOCK strulade Kevin inatt, bara för det.
Vi var ju duktiga och la oss tidigare än vanligt igår, för att sova en hel lång natt liksom.
Men ja, då ville ju såklart inte Kevin sova inatt.
Han fick ligga och mysa med oss i sängen klockan 3 inatt, för att han inte ville sova i sin säng.
Men han ville aldrig somna där, utan vi fick lägga tillbaka honom i hans säng efter en stund och då somnade han om.
,
,
Idag har jag absolut ingenting planerat. Känns så skönt! Eller jo, vi ska ut lite och leka med Kevin.
Barn behöver komma ut lite och inte bara sitta i vagnen när man går till affären liksom.
Så man skäms ju lite över hur bekväm man är bara för att det är kallt.
Men IDAG då jävlar, då ska vi ut och busa :)
,
Kevin är i badet just nu och Robert sitter och kollar honom. Men jag ska nog gå in och sitta där så Robert får göra sitt, jag tänkte ändå sticka ett par varv :)
,
Just det! TACK ÄLSKLING FÖR ATT JAG FICK SOVMORGON <3 Du är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: