I make it go away

Ny dag, nya tag.
Har (som vanligt) haft en kass natt.
Känner mig väl inte sådär jätte pigg, om man säger så.
Fast det känns ändå som om detta kan bli en ganska bra dag.
Morfar kommer vid 11-11.30 så ska vi övningsköra, sedan vid 13.30-14 så ska vi ner till mamma och fira Rasmus, som fyller år imorgon.
Ska baka en god blåbärs-sockerkaka att ta med ner dit och bjuda på :)
,
,
Vet inte vad som händer till kvällen, mys med älsklingen framför en film kanske? :)
,
Har fastnat för en låt jag hörde igår hemma hos Ankan.
Hurts - Silver lining
Hur bra som helst!
,
,
,
Nu är det inte långt kvar tills Kevins lillebror vill titta ut :)
Vi alla längtar efter dig! <3

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Jag tycker iaf inte jag gjort nått fel men förhoppningsvis kan vi sluta missförstå varandra om jag lösenskyddar vissa inlägg. Och jag lovar att aldrig skriva ett ont ord om dig i den

2011-02-26 @ 10:15:36
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: