Glimten (öppna förskolan) = happiness!

Vissa dagar vet man knappt vad man ska skriva här på bloggen.
Och egentligen, varför måste man skriva i den varje dag?
Jag skaffade ju knappast blogg för andras skull än mina egna :P
Jag skaffade blogg av 2 anledningar:
Få skriva mina tankar och känslor.
Ha något att gå tillbaka och läsa i.
Men sedan bloggvärlden blev så "stor" så har man fått mer press på sig.
Man läser eller hör folk prata om att det känns som om deras bloggar blivit så tråkiga och att det känns så dumt osv. (Jo, jag vet.. Jag skrev om samma sak nyligen)
Men vadfan, det är ju inte för "Anna i Stockholm's" skull jag skriver i min blogg :P
Aja..
,
Imorse var jag och Kevin nere på Glimten. Älskar att vara där nere. Kevin mår så bra utav att vara där och jag själv får träffa flera mammor och även prata av mig med en utav världens snällaste människor - Anna. (Hon driver öppna förskolan)
När vi kom hem därifrån så kom Ankan över. Vi lagade god mat ihop - kycklingfilé, currysås, ris och vitlöksbröd. Efter maten blev det kortspel och skitsnack.
Hon hjälpte mig med att hänga upp tvätt innan hon gick hem också :) Man blir så glad när någon ställer upp och hjälper till! Får hjälpa henne med något jag klarar av någon gång:P
,
Känns jätte bra att börja umgås med henne igen. Vi var så tighta förr, men något hände och vi gled isär. Ingen liten period heller. Det har varat i ett par år.
Vi har visserligen träffats ett par gånger under den tiden, men blev aldrig att vi började ses ofta.
Nu däremot träffas vi betydligt oftare och JAG trivs med det jätte mycket! Har saknat att prata med henne :) <3
,
,
Imorgon hoppas jag att mina saker kommer som jag beställt! Stör mig något enormt på att det tar sådan tid!! Challe fick sina saker idag, så hoppas fan mitt kommer imorgon annars blir jag arg, då vi postade beställningarna samma dag.
,
Min underbara morfar kommer hit imorgon :) Vi ska övningsköra massor, så jag inte kuggar på uppkörningen (skulle kört idag men flyttade fram tiden 2 veckor, då jag ej kände att jag var redo)
Kommer bli jätte mysigt :) Alltid trevligt att ha honom på besök. Jag älskar min morfar! <3
,
Blev ett långt inlägg. Får väl slänga med en bild också, så det ser "bra" ut ;)
,
JUSTE JUSTE!! Har klarat 2 av 3 repetitions faser nu!! :D YEAY! Ikväll klarade jag en på första försöket :) STOLT!

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Och vet du en dålig sak? På den där lavendelgrejen du längtat efter, får man av någon anledning inte använda som gravid. Det står rekomenderas ej till gravida. Jag tyckte rätt synd om dig då men jag tror du kommer använda den igen, men förstår inte varför man inte skulle få använda den då? <3

2011-02-17 @ 09:37:51
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: