Fredag

Har egentligen inte något att skriva om.
Men kände bara för att skriva.
Idag är det fredag, skönt! Egentligen gör det ju inte mig så stor skillnad, men det känns ändå bra :)
,
Igår bjöd vi över Ankan på tacos, det var gott och jätte trevligt :)
Efter vi ätit klart kom min kära lillebror, Jonte, på besök. Så vi (fast såklart inte tråkiga Robert, som spelade dator :P) satte oss och spelade kort och snackade skit, åt lite chips och drack cola. :) Var jätte mysigt!
Tur att man har så underbara vänner och syskon <3
,
,
Idag vet jag inte vad som händer. Skulle gått till mini-bäck med glimten (ett vindskydd ute i skogen typ) och grillat korv, men eftersom att Kevin gav oss en lång sovmorgon så blev det inte av. Vet ej om det hade varit så jätte bra idé ändå, med tanke på hur krasslig Kevin är. Synd, hade varit trevligt!
,
Jag älskar alla mina nära och kära så otroligt mycket! Tack för att ni finns <3

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Jo visst är jag en värdelös mamma som inte tyckte Nikita var i det tillståndet att klä på henne massa kläder, sätta henne i en iskall bil och åka till stan för att sitta på akuten timme efter timme och få höra att det inte är någon fara, hon hade säkert blivit värre av den resan också så vi avvaktade med att utsätta henne för det, vilket var tur för efter panodilen blev hon lite bättre och nu är hon feberfri, vilket jag tror hon inte hsade varit om vi dragit med henne till akuten helt i onödan igår. Jag satt och läste på nätet om feber på så små barn och dom har mycket högre feber än vi vuxna har, runt 40 grader är normalt för dom och ingen fara alls. Zeline brukar få så hög feber varje gång utan att det är någon fara, så jag avvaktade för Nikitas skull. Men om det gör mig så värdelös så jaja. Men om ni bryr er om ert barn och tar hand om honom så lovar jag att jag ska ta hand om Nikita och bry mig om henne. Tack!

2011-02-25 @ 16:54:33
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Syster skrev:

Challe, ja hoppas du läser de här.. Du kan faan inte ge natta eller robert skit för att dom va oroliga för din dotter!! om inte du själv fattar att hög feber kan vara farligt, då behöver du nån som slår in de i hjärnan på dig.. Barnen går alltid först!!! o oavsett vad du har läst eller vad andra mammor har berättat om sina barn så ger de inte dig nån som helst garanti att din dotter ska klara sig utan problem!!! Människor som beter sig så borde absolut inte få ha barn.. de e bortom min förståelse hur man kan bete sig så.. Vad som helst kunde ha hänt!!! TA HAND OM DITT BARN FÖR HELVETE!!!

2011-02-25 @ 18:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: