Duktig!

*Puh!*
Nu har jag varit duktig.
Plockat och dammsugit i vardagsrum, hall, sovrum och Kevins rum.
Köket orkar jag inte ta tag i nu, men jag diskade i alla fall lite.
.
Efter städningen lyckades jag duscha, fast med Kevin så klart ;)
Lite bökigt, men det går!
.
Nu är Kevin jätte arg och gnällig, för nu tycker han att vi ska gå ut och leka. Jag själv hade hoppats på att få slappna av en liten stund. Jag kan säga att städning, diskning och duschning ( - med Kevin) tar en del på krafterna och det känns en hel del nu i kroppen.
Men, jag lyckades med det jag hade planerat - Få tiden att gå!
.
Nej, jag får väl slänga på surungen lite kläder och skor. Han ger sig inte, han SKA ut! Sötnos <3
.
10 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: