V. 15

Ja, i förrgår gick man in i vecka 15 :) (14+2 idag)
När som helst kan jag som omföderska redan börja känna rörelser :D
Idag blir det nog relativt lugnt här hemma, hade tänkt gå ner till öppna förskolan idag men Kevin sov fram till klockan 10 och det stänger 12. Vi försökte stressa för att hinna, men det var ingen idé sen märkte vi när vi var klara att klä på oss ytterkläderna. Men istället så blir det att gå ut och leka med Kevin på lekplatsen snart och sedan gå ner och handla lite, så han kommer ut iaf, även om han skulle behöva träffa en massa barn och leka av sig också.
Men det är ju öppet på fredag också så blir att gå ner då :) , då är det iaf öppet till klockan 16.
Kevin står bredvid mig just nu och gör allt för att förstöra för mig i mitt datorsittande, han hatar när jag sitter framför datorn. Robert kan sitta hur länge som helst utan att Kevin bryr sig, men  SÅ FORT jag bara sätter mig i datorstolen, även om jag bara sitter där, dessutom vänd emot honom, så börjar han direkt skrika och gnälla.
Hehe.. Så är inte så lätt för mig att kolla FB, bloggen och bdb alla gånger :P
Nej, nu ska jag leka med Kevin lite :) <3 Puss
Min lilla tjockis med sina underbart vackra ögon :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: