Söndag

Imorse gick jag och Kevin upp klockan 09 ungefär, vi åt, sedan satte vi oss framför TV:n och tittade på Bumbibjörnarna :P Dock tycker inte Kevin att det är jätte kul att kolla på TV så han lekte med saker runt omkring och klättrade i soffan och höll på medan mamma låg på ett täcke på golvet och skiftade mellan att titta på honom och titta på TV:n.
Nu har jag precis lagt honom, han var jätte grinig och trött och gjorde bara saker han inte får göra.
Rasmus, min yngsta lillebror, kom nyss hit också, han ligger just nu på soffan och tittar på TV:n, känner mig som en tråkig syster, men vet ju inte vad jag ska hitta på med honom.
Jag har liksom en ganska halvdålig dag och är jätte känslig just nu, jag är dessutom väldigt trött, så vad kan jag hitta på med en 8åring? :S
Idag har jag inget planerat, slappna av mest tror jag, skulle iofs behöva storstäda, men vet inte om min rygg och mina ben klarar av det. Foglossningen blir bara värre för var dag som går, imorse ramlade jag typ omkull när jag skulle hämta glas till mig och Kevin ur skåpet när vi åt frukost. Usha, inte kul..
Älskar mina prinsar och mitt lilla minimirakel jag har i magen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: