Mardrömsnatt

Jag gick och la mig vid 23 igår kväll för jag var helt slut (hade kunnat gå och lägga mig betydligt tidigare men kollade på film). Robert gick och la sig ungefär runt 02, då vaknade även Kevin för att dricka välling. Så jag vaknade ju till, men somnade som tur var om relativt snabbt.
Sedan klockan 04.45 vaknade Kevin och bara skrek rakt ut (mardröm troligtvis) och ville inte somna om. Jag satt bredvid hans säng i säkert en kvart och pratade med honom och klappade på honom. (Så länge jag satt där så var han lugn)
Jag var ju jätte trött och ville ju bara sova, så försökte lägga mig när han var lugn flera gånger men det tillät inte han.
Efter en bra stund så lyckades vi alla tre somna om, men det tog sin tid.
Imorse var Robert gullig och gick upp med Kevin och lät mig få somna om, dock tyckte inte Kevin om det heller för han var skrikig hela morgonen så jag fick max sova en timme till. Yippi. Nu är jag jätte trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: