Hej hopp :D

Idag har vi varit jätte duktiga! Vi vaknade, år frukost sen klädde vi på oss och gick ut :)
Först lekte vi ute i lekparken med Kevin en stund, sedan tog vi honom i vagnen och gick ner på byn lite.
Handlade mat, fikade på cafét och gick runt i affärer och letade halsduk till mig, halsduk/krage till Kevin och en mössa till Robert. Hittade tyvärr ingenting :(
Sedan gick vi hemmåt och mötte upp Challe och Nikita vid lekplatsen och lekte en liten stund till, vi var ute i sammanlagt 4 timmar :D
När vi väl kom hem så var Kevin så trött så han fick gå och lägga sig, så nu sover han.
Måste varit skönt för honom att komma ut :)
Vi är ju tyvärr inte lata när det gäller det där med att gå ut :( Måste bli bättre på det!
Gården vi bor på :) Man ser inte så bra på bilden, men där framme är också Robert och Kevin :)
Snart blir det att ställa sig och laga rotmos och fläsk - mmmm! Så mumsigt! Det var riktigt längesen jag åt.
Kanske blir lite film och mys med min stora älskling ikväll :) Kan ju alltid hoppas!
Är förövrigt i vecka 14 nu (13+2), så har jag tur kan jag börja känna lite små rörelser när som helst :'D
PUSS, älskar mitt lilla busfrö och min drömprins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: