v.19 (18+0)

Idag går jag in i vecka 19 :D Om exakt 2 veckor (20+0) så har jag gått halva tiden :')
Om 1 vecka och 2 dagar är det ultraljud igen <3
Bilden togs igårkväll.
,
,
Var hos läkaren imorse, för min huvudvärk. Det är troligtvis spänningshuvudvärk. Är för spänd om axlar och nacke, vilket stoppar blodflödet lite till huvudet som sedan resulterar i extrem huvudvärk.
Såå, massage, träning och avslappningsövningar blir det för min del.
,
,
Igår var Kevin så söt. Jag gick runt i vardagsrummet och plockade iordning lite, då kände Kevin för att sätta sig i sin docksäng :P
Liite för stor kanske? ;) Hihi, GALET söt son jag haaaaaaar! <3 Love u.

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Haha så sööt bild, och unge ;) Och massa mat runt munnen gjorde de ju bara sötare :)

<3

2010-11-22 @ 10:38:42
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: