Trötter

Mådde inge bra förut, vid lunchtid. Mådde lite illa och hela kroppen kändes hängig.
Jag skulle vila en stund tänkte jag, nån timma eller så bara.
Blev ett par timmar, så nu känner man sig ju inte pigg. (Borde det inte vara tvärtom?)
Blir kanske däremot svårare för mig att somna ikväll :/ Men det får gå.
,
Jag hoppas på att vi flyttar in i en 3a i början av december. Vi ska troligtvis kolla på lägenheten i veckan, se om den är fin.
Den blir ledig 1 december och det vore ju perfekt att flytta in innan jul.
DÅ KAN MAN BÖRJA MED JULPYNTET DIREKT :D
,
Funderar på att försöka mig på att baka lussekatter någon dag också, har ju lite saffran hemma, så kanske borde använda det. Har dock aldrig bakat det förut, så kommer ju bli intressant.
Pepparkakorna väntar jag nog med till Lucia :)
Se om man kanske kan få hit yngsta lillebrorsan så kan ju han vara med på det, eller så.
,
,
Haha, jag sitter och spelar Toy Story 3 :D Jätte roligt spel ju! (Nej, vadå barnslig?)
Ska snart ställa mig och steka lite fiskpinnar :) Mums.
,
(anledningen till alla kommatecken mellan raderna är att det inte vill bli några mellanrum annars :S)
,
Vad gör ni en lördag som denna? :*

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Haha, du måste väl få typ en chock varje gång du kommer in på bloggen, annan design flera gånger om dagen ;) Men nu börjar jag iaf känna mig mer nöjd, och förhoppningsvis du också! :) Så nu är det bara att börja updatera bloggen lite oftare ;)

Puss <3

2010-11-18 @ 00:07:52
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: