Snö

Gissa om jag blev glad igår när jag såg snön :D Visst, den är lite tidig, men det är ju sååå mysigt med snö!
Vi gick ut efter frukosten igår en sväng, men Kevin hade ju bara tygvantar så dom blev blöta väldigt snabbt. Fick gå in efter 5-10 minuter igen.
Men när jag var på körskolan igår så kom Roberts pappa hit med vinteroverall och ett par riktiga vintervantar :)
Så frammåt eftermiddagen/kvällen skulle vi ner till mamma en sväng och få hjälp med papper, då fick Kevin vandra runt i snön lite :)
,
Hade tänkt gå till Glimten idag, men försov oss (efter en otroligt jobbig natt, Kevin vaknade av mardrömmar 2 gånger). Får gå ut en sväng sen och leka med honom på lekparken istället.
JAG VILL HA JUL NU!! Igår laddade jag ner ett julalbum och satt och lyssnade på. JAG LÄNGTAR!
Vill ju sätta upp julgardiner, julstakar och sånt mys.
Ska julpyssla lite med Robert och Kevin någon dag närmare jul :) <3
,
Nej, nu ska jag mysa med Kevin framför Byggare Bob. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: