Värd kväll

Så jävla nice kväll igår alltså! :D Dock fanns det ju vissa undantag som gjorde kvällen lite sur, men man försöker borste från dom.
Det största felet med gårdagen var nog att Björn bara hann spela 6 låtar innan strömen dog totalt så att han inte kunde spela mer.. Det var synd, men har vi tur så kanske han kommer en gång till i sommar, det har pratats om det.
Sedan snodde folk (som vanligt) öl av mig, meeeeen det gjorde ingenting, för en snubbe gav mig 100kr bara för det ^^ Sedan var det ju en sak till, som jag inte tänker nämna i bloggen för det är utrett nu :)

Blev skapligt full i slutändan kan jag ju lova! haha..



Finns några fail-bilder på mig på min FB. Lol.

Värt iaf, längtar tills det blir nästa fest i parken! <3


Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: