Kaffe

Godmorgon.
Robert är hemma, äntligen! Han kom hem igår kväll/natt. Så skönt att ha honom hemma :)


Haha, öööh, ser antingen drogad eller jävligt trött ut ^^

Hade en väldigt trevlig kväll igår :) Ankan kom hit och vi satt och pratade om allt möjligt.
Fille, Martin och Patricia skulle komma förbi så jag tryckte igång 9 koppar kaffe, men så får jag veta att dom inte tänker komma, haha, så jag och Ankan undrade hur fan vi skulle kunna dricka upp alla 9 kopparna ^^
Då ringde jag Fille och bad honom säga till Martin att han skulle komma och hjälpa till och dricka upp det så han kom upp. Dock är han ingen kaffedrickare men var snäll och tog en halv kopp ändå. Allt kaffe tog i princip slut, det var typ bara en kopp kvar.
Sen kom Robert hem, Martin drog strax därefter sedan satt jag, Ankan och Robert och kollade på olika roliga videor på existenz. Ankan drog väl efter 1 någon gång, sedan gick vi och la oss.

Var ute och sa hejdå till Ida för en liten stund sedan, hon åker ju till Stockholm idag och ska vara borta i 3 veckor. DUMMA! :(

Idag kommer Zlizk hit, blir att dricka några öl och bara ta't lugnt :) Blir nog trevligt.


♥ Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: