Söndags-depp?

Idag känner jag mig inte så jätte uppåt.
Jag och Robert har varit tillsammans i ett och ett halvt år nu, men han är inte här så jag kan pussa på honom!
Han är iväg och är barnvakt.

Har haft sådan sjuuuk ångest idag också.. Finns ingen specifik anledning till det heller.
Från ingenstans har jag fått en så enorm saknad efter en viss liten Veronica också..
Det bara sköljde över mig som en stor våg.
Jobbigt som satan är det, för vet att vi aldrig kommer umgås igen, jag kommer aldrig träffa henne då hon är i nyktert tillstånd och att hon pratar med mig.. Jag kommer aldrig få tillbaka henne som vän..
Helvetes skit.. :'(
Vad patetisk jag är, vi har inte varit vänner på ett par år, och NU sitter jag och bölar för det.. NU!.. Haha.
Skit dag.

Jag måste tvinga mig själv att vara på bra humör och hela tiden försöka le, för Kevins skull..
Men hade det inte varit för Kevin hade jag väl inte orkat gå upp idag.

Vet inte vem jag ska höra av mig till heller, för jag mår bara sämre av att sitta här och deppa själv.
Men vem har lust att sitta och leka psykolog åt en babian inomhus när man kan träffa vänner och ha det mysigt utomhus..? Kuk.

Kommentarer
häxan skrev:

finns alltid om du behöver prata.. kan visserligen inte komma dit o hjälpa dig på nåt sätt (lite långt känns de som =P), men bara att ringa eller skriva om de behövs.. <3

2010-06-27 @ 12:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: