Krabbelurer

Loke var här en stund nyss. Vi gjorde Krabbelurer, det blev ganska gott! :D (Är någon intresserad av vad det är så fråga, så får du receptet)
Loke är en dum människa, för han åker till Danmark på lördag och stannar i en vecka.
Ida är också dum, hon åker till Stockholm på måndag och stannar där ÄNNU längre.
Så vilka ska bli mina rök-kompisar? Vem ska jag höra av mig till om jag har lust att träffa någon över en cigg på kvällen? Usha, dumma är dom. Bara dissar mig sådär!
Hehe.

Satt nyss och kollade runt lite på skor, hehe, och hittade ett par URSÖTA skor på favoritsidan - Have2Have.

Jag hinner inte få ett par skor innan jag vill ha ett par till ^^Hihi!

Robert åkte upp till Lambohov idag, kommer tillbaka på söndag. *snyft*
Känner mig lite ensam sådär.. SItter vid hans dator just nu, för min är så sämst.
Har inga nya bilder på mig själv på denna dator, men håll koll! Det kanske kommer upp någon senare ;P
Men det får bli en gammal bild istället :)


Där var man ganska korthårig också ^^

♥ Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: