Im odd

Trevlig kväll igår. Jag satt borta hos Fille, på hans uteplats, och rökte vattenpipa. Det var med banansmak och jätte gott.
Emilia, Denice, Linda och Patricia var där också. Mycket mysigt :)
Sen kom Bella och Marcus förbi, dom hade varit och fiskat. Bella tyckte jag skulle hänga med upp och dricka kaffe och det gjorde jag.
Sen kom Emilia, Denice och Linda upp också för bella skulle pierca dom.
Först piercade hon Denice i ögonbrynet, sen piercade Emilia Linda i läppen, sen piercade Bella Emilia i läppen.
Vem blev inte sugen på att pierca sig, om inte jag? Blev en navelpiercing för mig!

Snett och jävligt, SÅ PERFEKT!
Jag har liksom ett snett snakebite, sne navelpiercing, ful amatörgjord fail-tatuering och så ser dessutom mina armar ut som gamla överanvända skärbrädor :D Wehey! Man ska inte vara som alla andra ;)
(Och nej, misstolka det inte.. Jag är inte stolt över mina armar.)

Idag vet jag inte vad som händer, jag var ju egentligen inte så jätte smart som piercade mig igår. Det är ju inte bra att sola så mycket om man är nypiercad. Jag vill ju sola! Men, får sola ryggen, det behövs ändå :)
Så ja, dagens plan är att sola ryggen! Skulle behöva sola benen, så får väl ha på mig kjol och gå runt ute massor.
Någon som har lust att ses?

Morgonciggen och sedan en dusch, ja tack hej!

♥ Natta

Kommentarer
Fru Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Jag vill också pierca naveln, men tänkte inte du försöka bli gravid snart igen? :)



Den kostar i vanliga fall 4.500:- men är just nu extrapris och kostar 3.000:-

<3

2010-06-23 @ 14:28:22
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Fru Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Det var förresten fint :)

2010-06-23 @ 14:37:59
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: