Godmorgon

Så skönt att se att solen skiner :) ser dock ut att blåsa ganska mycket..
Snart ska man iväg och vara taxi ;P Loke ska till sitt sommarjobb uppe på Bäckskolan, det blir ju en ganska bra bit för honom att gå, så jag ska vara snäll och hämta honom och köra dit honom.

Förutom den lilla taxikörningen så vet jag inte vad jag ska göra idag :/ Sitta hemma och hosta kanske?
Måste ner och handla i vilket fall, så blir väl en tripp ner till Kisa. Och för en gångs skull ska vi nog GÅ ner, annars är det alltid jag som tar moppen, men jag tror vi alla 3 behöver röra lite på oss.


Haha, juste, måste ju berätta.. Satt igår inne på Bilddagboken och kollade runt lite på fokus. Där hittade jag en snubbe som lagt upp en bild på Justin Bieber och skrev någt i stil med "95% av alla ungdomar skulle få panik om Justin Bieber stod på toppen av ett höghus. Kopiera det här om du en en utav dom 5% som skulle ta med sig popcorn och sitta nedanför och skrika JUMP! JUMP! JUMP!".
Shit, så många fjortisar det var som började böla och tjafsa om den texten! x'D Det är ju synd om dom!
Det var någon brud som var 96:a och hette typ Blooondiii eller nåt sånt, som skrev att Alla som inte älskar Justin Bieber har inget hjärta. Allstå, vad har jag missat? ^^
Han är typ 15, låter som om han vore 11, ser dessutom också ut som om han vore 11? :P
Trodde dom flesta tjejerna ville ha lite äldre och mognare killar, men så fel jag hade.

Vad tycker DU om Justin Bieber?

♥ Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: