Godmorgon

Vaknade ur en hemsk dröm. Mådde inte bra kan jag säga, vill ni läsa vad jag drömde om så klicka HÄR.

Igårkväll satt jag nere hos Marcus hela kvällen. Det var mycket trevligt, satt och diskuterade om en massor saker. Han satt och klagade på att jag nästan aldrig är där längre, så får försöka ändra på det :)

Skulle åkt till Therese på lördag, men det blir inte så :( , vi ska till sjukhuset med Kevin på tisdag så hon tyckte det blev för kort tid. Så det blir om två veckor istället.

Imorgon är det midsommar, vad ska ni göra då?
Vi ska ner till mamma vid klockan 13 och äta lite mat. Potatis, gräddfil, gräslök och sill. (Fast för min del blir det korv eller nåt, tycker inte om sill)
På kvällen ska jag ner till Tina och parta lite (om inte Robert känner att han hellre vill ha mig hemma).
Blir nog en trevlig midsommar :)

Jag hatar fortfarande Ida och Loke för att dom åkt iväg, jag saknar dom. Bajs.

♥ Natta

Kommentarer
Fru Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

god morgon.

2010-06-24 @ 22:37:09
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Fru Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Inlägget i min blogg är inte riktad mot dig, vill inte att nya missförstånd ska uppastå!

Puss <3

2010-06-25 @ 11:52:33
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: