Gäsp

Vaknade och var ju inte så jätte pigg.. Ont i huvudet, hostig, snorig och ont i halsen.
Det har lugnat ner sig lite nu, men fortfarande jobbigt.

Igårkväll var Ida här, vi var väl inte på topp humör direkt så vi satt mest i soffan och bara stirrade ut i tomma intet. Vi var ärligt talat jätte deppiga.. Sedan kom Loke och Micke förbi med lite gladare humör. Jag och Micke satt och spelade Spansk Skitgubbe.
Inte långt efter att de hade kommit så kom min älskling hem :) <3 Har saknat honom MASSOR!

Idag så ska jag träffa Ankan, det ska bli trevligt :) , vi umgås ju inte direkt så ofta, vet ej varför :(. Tycker det är väldigt synd, för vi umgicks ju JÄMT förut, för några år sedan.
Kanske åker förbi Loke ikväll på en cigg, som jag alltid gör ^^ har blivit en vana :P , men sitter Robert vid datorn, jag är röksugen och uttråkad, Loke inte är upptagen.. Ja, då åker jag ju dit? :P
Ska även förbi Challe lite snabbt idag eller imorgon, hon har fixat en design åt mig ;) Hehe..
Det är väldigt snällt av henne tycker jag <3


Duscha och fixa till sig så man ser lite mänsklig ut kanske? :) jag tycker det låter som en bra idé.

K'NAAN - Wavin' Flag
- <3

♥ Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: