Cider

Igår blev det impuls fylla.
Det var fest hos Jimmy och jag fick inte reda påt förrän klockan var över 18, så systemet var stängt.
Men lyckligtvis så sålde Borggren 12 cider åt mig, så det blev en fylla trots allt :)
Först drog jag och Emilia upp till Jimmy och söp och dansade. Var en hel del folk där, as nice!

(Stod inne på Jimmys toalett och var lite ego, ser ut som en fjortis gör jag också ^^)
Sedan började folk dra sig hem mot Fille men jag och Tom gick lite senare och påvägen till Fille så träffade vi Fatima och Jossan, dom skulle möta upp Bella, Borggren, Fröjd och Micke. Vi bestämde oss för att följa med och vi fastnade med dom.
Satt vid Ica och sjöng ch snackade skit sedan drog vi vidare hem till Bella och Marcus.
Var fett nice och jag blev ju ganska full där emot slutet ^^ Haha..
Men jag tror Tom var fullare, Andreas hällde kallt vatten i ansiktet på honom för att han skulle vakna.
Haha, stackarn :P

Idag efter jag sagt hejdå till Robert som åkte för att vara barnvakt så drog jag upp till Bella och Marcus och hälsade på. Men det tog inte lång tid innan Kevin blev otålig och rastlös så var tvungen att gå hem.
Då kom Emilia hit och vi har bara legat och latat oss hela dagen/kvällen.
Förhoppningsvis kommer Loke och Max förbi ikväll en sväng, men det är ju inte säkert..

Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: