Aj

Idag var jag nere på Kisa och handlade sedan gick jag hem till Challe.
Efter det gick jag och tog en cigg med mamma sen gick jag hem.

Av denna rundan fick jag massor skavsår, så var tvungen att köpa plåster när jag var nere :(
Fick det utav dom nya skorna, jag fick av Robert. Men dom lär ju användas ändå kan jag ju säga ;P

Snart ska jag hem till mamma som fyller år idag, sedan ikväll ska jag träffa Ida.
Imorgon blir det en runda till Linköping med (Kevin ofc!) mamma, Frida och Jonte. (Småsyskonen)
Ska köpa kläder till bröllopet, mamma och Tommy ska ju gifta sig den 17e Juli och jag ska vara brudtärna :D

Tog en dålig muppbild på mig själv nyss, men den får duga ^^



♥ Natta

Kommentarer
Emilia skrev:

(Y)

Hoppas din dag blev bra hjärtat <3

Titt så snäll jag e som komenterar =)

// Din egna lilla Emilia Svensson

2010-06-19 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: