Nystart

Nej nu jävlar! Jag ska fixa iordning mitt liv nu.
Detta ska vara det sista paketet jag röker.
Städning/diskning/tvättning ska ses som en självklarhet när det behövs.
Mer bus och mys med min lilla prins.
Mer bus och mys *fniss* med min stora prins.
Ska ta det mycket lugnare med alkoholen.
Jag ska försöka minska på alla raseriutbrott.
Jag ska försöka sluta bryta ihop för allt.
Ja, jag ska helt enkelt kämpa för ett bättre liv.
Jag vill inte ha det såhär, jag vill inte bo såhär, jag vill inte MÅ såhär.
Jag måste lyckas.
Jag håller på att gå under som det är nu..
Det här kan inte fortsätta..
Önska mig lycka till.

Kommentarer
Stora prinsen skrev:

=) betyder det att det blir lite lugnare hemma nu? ;P

Älskar dig min ängel <3

2010-07-20 @ 15:54:06
Natta skrev:

Haha, förhoppningsvis ;) <3 Älskar dig också, babe!

2010-07-20 @ 16:21:06
URL: http://kattmyntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: