Hemma igen

Kom precis hem ifrån torget.
Det var ganska mysigt att gå där nere. Challe kom ner en sväng också och gick med mig.
Roy och Delle var jätte bra (Y) :)
ZUMBA-passet såg väldigt roligt ut, tyvärr var det inte så jätte många som dansade :(

Nu vet jag inte vad som händer. Ska lägga Kevin snart, han brukar sova en stund på dagen.
Man får väl höra av sig till folk och se om någon vill komma förbi en sväng.

Jag saknar Robert JÄTTE mycket! Ändå sågs vi senast igår på dagen.. Hujeda mig, hur ska jag överleva saknaden?
Han kommer hem söndagkväll/natt.
Det går säkert jätte bra.. Eller nåt.

Jag: överdrivet jätte mega känslig och sjukt jävla jätte beroende av närhet, speciellt Roberts närhet. Deppar sönder totalt när jag sitter helt själv. (T.ex. efter kl. 19 eftersom att Kevin lagt sig då)

Tiden går långsamt.. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: