Hej då, lata muppar!

Är på bättre humör nu.
Dock är jag väl fortfarande lite smått ledsen över hur Roberts arbets-schema ser ut.
Han ska jobba nu i helgen. (Börjar tidigt på fredag och kommer hem sent på söndag)
Sedan är han hemma måndag, borta resten av veckan och kommer hem en dag veckan därpå.
Det positiva är att det bara varar i 2 veckor. Men träffas 2 dagar på 2 veckor är ganska lite, så det kanske blir att vi fixar så det blir 2ggr i veckan, alltså 4 dagar på 2 veckor.

så, till er handikappade vänner, eftersom att ni är så lata och så vidare så kommer vi inte ses någonting på 2 veckor. (Om ni inte kommer på någonting vi kan hitta på där Kevin kan vara med, eller om ni drar ur tummen ur röven och visar att jag betyder tillräckligt mycket för att ni skulle kunna GÅ hit)

Och så vill jag ha en liten reminder till mig själv, som absolut ingen förutom Robert har något att göra med: 1.

Måste ju förresten visa vad jag kommer att få hem inom en vecka :)


Finns just nu på Nelly.com för 89kr. (Dock var jag dum och beställde igår då dom kostade 129kr)
14cm klack och 3.5cm platå <3 That is love!

Näe, klä på sig och sedan bege sig till Loke en sväng kanske, passa på nu medans Robert är hemma.

♥ Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: