Fick en diss

Loke kollar film med sin mamma och lillebror så det blir inget "förbitittande" nu. Kanske åker förbi en sväng senare, får se :) beror på hur kvällen ser ut.

Men då, när jag ändå sitter här, kan jag ju slänga in en bild på en utav de vackraste kvinnor någonsin!

Och den där frisyren skulle jag kunna tänka mig att klippa också, fast svart.

Jag har alltid tyckt att Keira Knightley är förbannat snygg! Jag föll direkt när jag såg på Pirates of The Caribbean.

Jaha, vad händer nu då? Kevin ska sova om 45 minuter, just nu leker han med sin rutschkana.
Funderar på att kanske åka ner och köpa en cola eller så och ha den till någon film eller så ikväll med Robert..
Men det blir ju så dyrt om man ska köpa cola hit och dit. Så nja, skippar nog det. (Nu blir Robert ledsen när han läser det här och inte får någon cola :P)

Jag brinner upp snart.. Är jätte varm!

Kommentarer
S skrev:

Fin blogg :D Allt bra? (:

2010-07-21 @ 20:31:27
URL: http://lifeasablond.blogg.se/
Josephine skrev:

sv: tack så mkt sötnos :D allt bra ?

2010-07-22 @ 09:42:05
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: